Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2020 23:29 - Уличния музикант
Автор: moni0mf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 82 Коментари: 0 Гласове:
0



 Уличният музикант

 

Вървя. И чувам нежен звън

Под дървото в парка

Под трептящите листа

Китарата разлива се навън

А той е със затворени очи, мълчи

В блажена и отнесена усмивка

Сега е само той със своята мелодия

И тя е него, а пък той е нея

Създавайки рапсодия

За красотата на света в този слънчев ден

И аз го виждам целия сега

Ушите ми са се превърнали в очи

Усещам тази негова душа

А нотите му лекичко по мене се лепят

По мене  кацат и започват да трептят

И започват в този миг да се топят

И да преливат в мен

Със мене да се сливат

Но това е той,

О, колко чиста е душата му сега

И как ме топли таз мелодия

Мелодията на таз душа

Тя кара атомите да трептят

Музика самите те да стават

И всичко лошо в миг да изпарят

Чрез изкуството на музиката да се претворяват

И в енергия на светлина

О, те изпълват с духовна чистота, и си блажен

Съществото ти танцува

А духът ти е освободен

В нежен ритъм или буен джаз

Пренася те в друго измерение

Измерението на една душа

В нота мигновение

 

И той е там, със своята китара,

От майка му подарък, много стара,

Или пък с цигулка, саксофон, тромпет

От грамофона слушал, започнал бе да свири той едва на пет

И, ето ме отивам и му се усмихвам

Тиха благодарност за емоцията, която ми е подарил,

За смелостта, че е разкрил душата си

И с някой я е споделил

Той разбира и отвръща

За хора на изкуството

Светлината в погледа,

усмивката, душата е присъща

И почти му казвам намасте

Дори и не със тези думи той ще разбере,

Че музиката ни е свързала.

И отминавам го,

Оставям му паричка символична

Неговата музика заглъхва, а е толкоз лична



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: moni0mf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1923
Постинги: 14
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031